Pytanie z dnia 04 września 2018

Dzien Dobry. Naprawialismy klientowi samochód. O wszystkich kosztach informowany był na bieżąco. Odebrał fakturę Vat za naprawe z odroczonym terminem. teraz dostalismy pismo od adwokata, ze klient podważa pozycje na fakturze i zapłaci tylko 20 %. Jakie sa moje opcje obrony?

Dzień dobry, a macie Państwo dowody, że kontrahent zaakceptował koszty ? Czy faktura została podpisana przez klienta ? Co dokładnie napisał pełnomocnik klienta w piśmie ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 września 2018 12:35 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2018 12:35 Obejrzało: 290 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowny Panie, trudno oceniać w którym kierunku powinien Pan podążać odpierając zarzuty strony przeciwnej. Postępowanie dowodowe jets postępowaniem złożonym, w czasie którego mogą być realizowane wnioski dowodowe stron np. dowód z opinii biegłych, zeznań świadków, przesłuchania stron, dowody z dokumentów prywatnych i urzędowych. W razie pytań zapraszam do kontaktu 600 365 228.

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 września 2018 13:23 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2018 13:23 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Co to znaczy, że klient był na bieżąco informowany o kosztach ? Czy są tego jakieś dowody ? Czy klient zaakceptował (podpisał) fakturę? Na jakiej podstawie kwestionowana jest wysokość kosztu naprawy auta ?

Odpowiedź nr 3 z dnia 4 września 2018 17:59 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2018 17:59 Obejrzało: 283 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.