Pytanie z dnia 04 września 2018

Dzien Dobry. Naprawialismy klientowi samochód. O wszystkich kosztach informowany był na bieżąco. Odebrał fakturę Vat za naprawe z odroczonym terminem. teraz dostalismy pismo od adwokata, ze klient podważa pozycje na fakturze i zapłaci tylko 20 %. Jakie sa moje opcje obrony?

Dzień dobry, a macie Państwo dowody, że kontrahent zaakceptował koszty ? Czy faktura została podpisana przez klienta ? Co dokładnie napisał pełnomocnik klienta w piśmie ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 września 2018 12:35 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2018 12:35 Obejrzało: 383 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowny Panie, trudno oceniać w którym kierunku powinien Pan podążać odpierając zarzuty strony przeciwnej. Postępowanie dowodowe jets postępowaniem złożonym, w czasie którego mogą być realizowane wnioski dowodowe stron np. dowód z opinii biegłych, zeznań świadków, przesłuchania stron, dowody z dokumentów prywatnych i urzędowych. W razie pytań zapraszam do kontaktu 600 365 228.

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 września 2018 13:23 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2018 13:23

Dzień dobry. Co to znaczy, że klient był na bieżąco informowany o kosztach ? Czy są tego jakieś dowody ? Czy klient zaakceptował (podpisał) fakturę? Na jakiej podstawie kwestionowana jest wysokość kosztu naprawy auta ?

Odpowiedź nr 3 z dnia 4 września 2018 17:59 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2018 17:59

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.