Pytanie z dnia 27 czerwca 2018

Dzien dobry. Moja mama 23.05.2018r. ( posiada internet od tego operatora) zlozyła do Neti zlecenie o przeniesienie numeru telefonu z Tmobile do Neti. 30.05.2018r. potwierdziła że chce miec telefon komórkowy w Netii. W dniu 15.06.2018 Tmobile zaoferowalo mojej mamie lepsze warunki abonamentowe więc zgodzila sie na nie bo nie miała żadnej informacji od Neti czy umowa została zawarta. W dniu 18.06.2018 Tmobile przesłało kurierem telefon i umowę, którą mama podpisała. Natomiast 19.06.2018r. kurier zdostarczyl mamie kartę sim z Neti, a nastepny kurier tego samego dnia chcial dostarczyć umowę, ktorej mama już nie przyjęła. Tego samego dnia zadzwonilam do Neti w imieniu mamy co mamy zrobić z tą karta sim - Pan odpowiedzial nam że możemy ją wyrzucić. Ponieważ moja mama jest osobą ostrożną (ma 70 lat) zadzwonila wczoraj jeszcze raz do Netii i usłyszała, że umowa jest ważna bo byla zawarta ustnie i nie może od niej odstapić a tym samym musi płacic 30 zł przez 24 m-ce. Ja również wczoraj rozmawialam z Netią i pytalam sie w jakim terminie mogę odstapić od umowy. Pani odpowiedziała mi , że jest już za poźno i umowa obowiązuje od 30.05.2018r. Zapytalam więc dlaczego karta sim i umowa zostały dostaczone dopiero 19.06.2018r., na co Pani odpowiedziala, ze ktoraś z jej koleżanek popelniła jakis bląd i musiala go wyprostować i tyle to trwalo. Jednak nikt mojej mamy o tym nie poinformował. Proszę mi pomóc i podpowiedziec co możemy zrobić w takiej sytuacji. Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.