Pytanie z dnia 04 września 2017

Dzień dobry,

Mąż kupił garnitur w sklepie 2tyg. temu. Garnitur został zamówiony przez pracownika sklepu i przesłany na adres domowy. Od pracownika sklepu otrzymaliśmy telefon do pracowni krawieckiej współpracującej z firmą, która miała dokonać poprawek. Garnitur został odebrany w ostatni piątek z pracowni. Nie był ubierany w sobotę i niedziele. W poniedziałek zauważałam dwa przecięcia na rękawie, których wydaję mi się nie da się naprawić. Garnitur musiał zostać uszkodzony w pracowni. Gdzie powinniśmy reklamować garnitur? W zakładzie czy sklepie? Jakie mamy szanse na naprawę, zwrot kosztów?

Z góry dziękuje.
M.A

Dzień dobry, roszczenie należy złościć do pracowni. Mogą Państwo żądać naprawy a jeżeli nie będzie to możliwie to zwrotu kosztów. Trudno ocenić szanse, ale jeżeli garnitur nie był zakładany to jest duże prawdopodobieństwo uwzględnienia Państwa reklamacji. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 września 2017 11:28 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2017 11:28

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.