Pytanie z dnia 31 sierpnia 2023

Dzień dobry,
Mam pytanie na taki temat, czy mogę żądać odszkodowania od firmy za długie oczekiwanie na zwrot kosztów? Chodzi o firmę DrSmile. Udało mi się w końcu odzyskać zwrot poniesionych kosztów. Czas na zwrot mieli 60-90 dni. Po 90 dniach zaczęłam do nich znowu pisać, przypominać i dopiero po dwóch tygodniach dostałam ten zwrot. Czyli łącznie czekałam ponad 100 dni. Jak to wygląda ze strony prawnej? Czy mają prawo do przedłużenia czasu zwrotu i czy mogą ponieść za to konsekwencje?

Dzień dobry, generalnie za płatność poza terminem można domagać się płatności odsetek. Odszkodowanie należy się, jeżeli powstała u Pani szkoda, powstała na skutek przeciągającego się zwrotu kapitału. Pozdrawiam,

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 sierpnia 2023 13:59 Zmodyfikowano dnia: 31 sierpnia 2023 13:59

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.