Pytanie z dnia 08 czerwca 2020

Dzień dobry.
Mam pytanie dot. odmrożenia usług klubów fitnes. Przed pandemią byłam zapisana do klubu 36minut na zasadzie abonamentu. Miałam wówczas zagwarantowana min. dostępność klubu bez zapisywania się na konkretne godziny. Teraz w dobie koronawirusa znacząco zmieniły się zasady korzystania z klubu oraz wskazane jest umawianie się na godziny. Chce zrezygnować z członkostwa, ponieważ warunki korzystania z klubu są niezgodne z podpisana przeze mnie umowa. Klub chce ode mnie opłatę za dwa miesiące wypowiedzenia. Czy słusznie? Nie może mi zagwarantować zasad, na które godziłam się podpisujac umowę. A mimo to chce ode mnie zapłaty za okres wypowiedzenia.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.