Pytanie z dnia 15 lipca 2023

Dzień dobry, mam problem z reklamacją zakupionego przeze mnie dmuchanego zamku.
Dnia 11 czerwca 2023 kupiłam dmuchaną zabawkę, za którą zapłaciłam 2999 zł. 14 czerwca kurier dostarczył mi zamek. Po upływie 2 tygodni dokładnie 26 czerwca zamek popękał co uniemożliwiało jego użytkowanie. Jeszcze tego samego dnia złożyłam reklamacje która została przyjęta dzień później dnia 27 czerwca. Do tej pory otrzymałam od nich tylko jednego maila z prośbą o przesłanie numeru seryjnego produktu (odrazu zaznaczam, że w formularzu reklamacyjnym o to nie prosili). Nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi na reklamacje oraz na moje żądanie wymiany towaru na nowy. Czy to nie jest tak, że sklep ma 14 dni na ustosunkowanie się do mojej reklamacji a jeśli tego nie zrobili oznacza, że się do niej przychylają? Jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić. Co mogę zrobić żeby przyspieszyć cały proces reklamacyjny?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.