Pytanie z dnia 16 stycznia 2018

Dzień dobry. Mam problem z odebraniem auta z warsztatu zaznaczę że stoi już od początku Grudnia 2017. Za każdym razem gdy jestem na warsztacie jestem odparawiany z kwitkiem i niczego konkretnie się nie mogę dowiedzieć. Czy mogę coś zrobić w tej sprawie? Proszę o odpowiedź

Dzień dobry, a czy umówił się Pan na jakiś konkretny termin wykonania umowy ? Jeśli nie, należy zacząć od wysłania oficjalnego wezwania do wykonania umowy ze wskazaniem terminu na jej wykonanie i z zastrzeżeniem, że po bezskutecznym upływie terminu zmuszony Pan będzie odstąpić od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 stycznia 2018 13:38 Zmodyfikowano dnia: 18 stycznia 2018 13:38 Obejrzało: 186 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę powiadomić rzecznika praw konsumenta i poprosić o interwencje. Zawsze może Pan żądać wydania rzeczy należącej do Pana. .

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 stycznia 2018 22:47 Zmodyfikowano dnia: 19 stycznia 2018 22:47

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.