Pytanie z dnia 16 stycznia 2018
Dzień dobry. Mam problem z odebraniem auta z warsztatu zaznaczę że stoi już od początku Grudnia 2017. Za każdym razem gdy jestem na warsztacie jestem odparawiany z kwitkiem i niczego konkretnie się nie mogę dowiedzieć. Czy mogę coś zrobić w tej sprawie? Proszę o odpowiedź
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a czy umówił się Pan na jakiś konkretny termin wykonania umowy ? Jeśli nie, należy zacząć od wysłania oficjalnego wezwania do wykonania umowy ze wskazaniem terminu na jej wykonanie i z zastrzeżeniem, że po bezskutecznym upływie terminu zmuszony Pan będzie odstąpić od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Proszę powiadomić rzecznika praw konsumenta i poprosić o interwencje. Zawsze może Pan żądać wydania rzeczy należącej do Pana. .
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.