Pytanie z dnia 16 stycznia 2018

Dzień dobry. Mam problem z odebraniem auta z warsztatu zaznaczę że stoi już od początku Grudnia 2017. Za każdym razem gdy jestem na warsztacie jestem odparawiany z kwitkiem i niczego konkretnie się nie mogę dowiedzieć. Czy mogę coś zrobić w tej sprawie? Proszę o odpowiedź

Dzień dobry, a czy umówił się Pan na jakiś konkretny termin wykonania umowy ? Jeśli nie, należy zacząć od wysłania oficjalnego wezwania do wykonania umowy ze wskazaniem terminu na jej wykonanie i z zastrzeżeniem, że po bezskutecznym upływie terminu zmuszony Pan będzie odstąpić od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 stycznia 2018 13:38 Zmodyfikowano dnia: 18 stycznia 2018 13:38 Obejrzało: 159 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę powiadomić rzecznika praw konsumenta i poprosić o interwencje. Zawsze może Pan żądać wydania rzeczy należącej do Pana. .

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 stycznia 2018 22:47 Zmodyfikowano dnia: 19 stycznia 2018 22:47 Obejrzało: 158 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.