Pytanie z dnia 30 lipca 2018

Dzień dobry. Mam problem z moim bylym dostawcą produktów, którymi handlowałem w sieci. Firma wysłała mi wezwanie do zapłaty o wartość kilku tys. złotych. Jednak ta wartość była przekazana na poczet aktualnych reklamacji. Jak mam się bronić?

Dzień dobry, bez ustalenia dokładnego stanu faktycznego i zapoznania z wezwaniem, jakie Pan otrzymał, nie sposób wskazać w jaki sposób może się Pan bronić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 lipca 2018 16:17 Zmodyfikowano dnia: 30 lipca 2018 16:17 Obejrzało: 226 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Odpisac i wyjąsnić sytuację. Musi Pan założyć, iz być moze dojdzie do procesu sądowego, wiec dobrze byłoby aby stanowisko było jasne z Pana strony.

Odpowiedź nr 2 z dnia 31 lipca 2018 11:47 Zmodyfikowano dnia: 31 lipca 2018 11:47

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.