Pytanie z dnia 24 kwietnia

Dzień dobry, mam problem z mechanikiem. W lutym tego roku naprawiał mi skrzynię biegów w samochodzie osobowym, niestety naprawa była nieskuteczna, skrzynia przełączyła się w tryb awaryjny. Za naprawę zapłaciłem 2200zł niestety nie dostałem paragonu. Ponownie zgłosiłem problem do tego mechanika, kazał dostarczyć auto do warsztatu (około 25.02.2022r) i od tamtego czasu zwodzi mnie, nie odbiera telefonu, a jak odbierze to za każdym razem wymyśla inny problem który opóźnia naprawę. Co mam zrobić żeby odzyskać sprawne auto. Ja mieszkam w Sulechowie a rzeczony warsztat jest w Przeźmierowie.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.