Pytanie z dnia 12 marca 2018

Dzień dobry,
Kupilam laptopa w znanej sieciówce, jednak od początku był wadliwy, mam go 3 miesiące i juz 2 razy oddawalam go na gwarancję a usterka nadal występuje. Czy w tym wypadku mogę wystąpić o wymianę sprzętu na nowy lub zwrot pieniędzy z tytułu rękojmi?

Dzień dobry, oczywiście, może Pani skorzystać z uprawnień z rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 marca 2018 13:36 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 13:36 Obejrzało: 440 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Tak

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 marca 2018 14:21 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 14:21

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.