Pytanie z dnia 27 stycznia 2017

Dzień dobry
Korzystaliśmy z usług UPC przez kilka lat. Zdecydowaliśmy zmienić operatora na Netię. Netia w naszym imieniu wysłała wypowiedzenie do UPC- dostaliśmy potwierdzenie wysłania wypowiedzenia. UPC twierdzi, że nic nie dostało i każe nam płacić jakieś dziwne opłaty, mimo wyjaśnień na piśmie z naszej strony i przesłania im potwierdzenia wysłanego wypowiedzenia. Co można zrobić i jak teraz zareagować ?

Dzień dobry. Czy dawali Państwo Netii pełnomocnictwo do dokonania wypowiedzenia? Dziwne opłaty, tzn. jakie? Czy próbowali to Państwo ustalić z UPC? Czy po przesłaniu potwierdzenia wysłanego wypowiedzenia UPC jeszcze w jakiś sposób odniosło się do tej kwestii? Pozdrawiam, adw. Anna Uznańska

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 stycznia 2017 10:11 Zmodyfikowano dnia: 27 stycznia 2017 10:12 Obejrzało: 300 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Czy posiadają Państwo dowód doręczenia wypowiedzenia do UPC oraz dowód jego nadania, czy tylko samą kopie pisma? Co rozumieją Państwo pod pojęciem „dziwne opłaty” (o jakie opłaty chodzi)? Bez odpowiedzi w szczególności na powyższe pytania, niestety nie jestem w stanie Państwu pomóc. Jeżeli byliby Państwo zainteresowani współpracą z moją Kancelarią to zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, Marcin Kościuk.

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 stycznia 2017 19:45 Obejrzało: 288 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.