Pytanie z dnia 03 stycznia 2018

DZien dobry. Kolega został zatrudniony do sklepu z branża budowlana. Zanim przejął obowiązki po danej osobie robił z nią inwentaryzacje, niestety nie była przeprowadzona do końca tylko częściowo bo wówczas osoba pełniąca obowiązki uznała ze resztę zrobi właściciel. Tak się jednak nie stało bo nie było czasu. Mimo próśb nalegań na wspólna inwentaryzacje z uwagi te na kradzieże ( kolega sam był) nie robiona wspólnej inwent z właścicielem. Sporo cZasu minęło czy kolega teraZ może odpowiadać za te zaniedbania ? Dodam, ze w trakcie urlopu tez kros inny był zatrudniony bez sprawdzenia magazynu.

Dzień dobry, a czy kolega podpisał umowę o odpowiedzialności materialnej ? Czy podpisywał jakiekolwiek protokoły z inwentaryzacji ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 stycznia 2018 11:57 Zmodyfikowano dnia: 6 stycznia 2018 11:57 Obejrzało: 228 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.