Pytanie z dnia 03 czerwca 2020

Dzień Dobry,

Jestem właścicielką firmy zajmującej się produkcją mebli na wymiar. W lutym zleciliśmy jednej z firm wykonanie cięcia i okleinowania zakupionej przez nas płyty meblowej. Płyta prosto od dostawcy trafiła na adres firmy wykonującej usługę - jej pracownicy ją odbierali. Firma wykonała usługę, za którą uregulowaliśmy 100% przedpłaty. Niestety, towar, który odebraliśmy był zniszczony, każda formatka frontu byłą porysowana i nie nadawała się do zamontowania u klienta, uszkodzenia ewidentnie wynikały z niedbałego wykonania usługi. Odmówiliśmy przyjęcia materiału i zgłosiliśmy mailową reklamację, w odpowiedzi firma uznała reklamację za zasadną i poinformowała, że zakupią nową płytę i wykonają usługę od nowa, twierdząc przy tym, ze płyta przyjechała już uszkodzona, ale to wina ich pracowników, ze tego nie zweryfikowali i nie zgłosili (brak dowodów). Płyta została zamówiona ponownie przez firmę po czym odmówiono wykonania usługi, twierdząc, że nie są w stanie dobrze wykonać usługi na tym materiale, odmówili wykonania zarówno usługi jak i wydania płyty zamówionej w ramach reklamacji, odmówiono również zwrotu kosztu za wykonaną usługę oraz kosztów zniszczonej płyty. Proszę o poradę w jaki sposób można pociągnać firmę do wzięcia odpowiedzialności za zniszczenie materiału i straty oraz zmusić do wypłaty poniesionych kosztów?

Prawdopodobnie konieczne będzie postępowanie sądowe. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 czerwca 2020 11:55 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2020 11:55 Obejrzało: 350 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry nalezy wyliczyć poniesioną szkodę i wezwać ich do zapłaty, a nastepnie skierować pozew do sądu W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 czerwca 2020 11:56 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2020 11:56

Szanowna Pani, w pierwszej kolejności proszę wycenić szkodę. W kolejnym ruchu wezwać pisemnie do zapłaty z wyznaczeniem terminu, po którym złoży Pani pozew do sądu. W przypadku braku reakcji i spełnienia żądania, pozostanie Pani złożenie pozwu o zapłatę do sądu. Pozdrawiam, adwokat Anna Babiak

Odpowiedź nr 3 z dnia 4 czerwca 2020 12:01 Zmodyfikowano dnia: 4 czerwca 2020 12:01

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.