Pytanie z dnia 17 maja 2020

Dzień dobry . Jestem sprzedawca. Klient który robił u mnie zakupy płacił karta, jednak na terminalu wydrukowała się odmowa. Klient zabrał zakupy i odszedł. Nie zauważyłem odmowy. Czy mogę starać się o ponowne zapłacenie za towar oraz dochodzenie do tego klienta poprzez np. zapis monitoringu?

Dzień dobry, może Pan. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 maja 2020 19:24 Zmodyfikowano dnia: 18 maja 2020 19:24 Obejrzało: 327 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Teoretycznie tak, należy go poinformować jak Pan ma namiar inaczej jest to kradzież.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 maja 2020 22:33 Zmodyfikowano dnia: 18 maja 2020 22:33

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.