Pytanie z dnia 17 maja 2020
Dzień dobry . Jestem sprzedawca. Klient który robił u mnie zakupy płacił karta, jednak na terminalu wydrukowała się odmowa. Klient zabrał zakupy i odszedł. Nie zauważyłem odmowy. Czy mogę starać się o ponowne zapłacenie za towar oraz dochodzenie do tego klienta poprzez np. zapis monitoringu?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, może Pan. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Teoretycznie tak, należy go poinformować jak Pan ma namiar inaczej jest to kradzież.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
                
            
                                
                                            
                                            
                                            
                                            

