Pytanie z dnia 03 października 2017

Dzień dobry. Jestem klientem pewnej kablówki. Umowa do końca stycznia 2018. Znalazłem lepszą ofertę, z której chciałbym zacząć korzystać już teraz. Sądziłem że wystarczy odłączyć usługi mojego operatora i spłacić umowę do końca (czyli jeszcze cztery rachunki) i w odpowiednim momencie wypowiedzieć umowę. Okazało się że wspólnota mieszkaniowa zezwala tylko na jedno okablowanie w mieszkaniu a mój dotychczasowy operator nie wyraża zgody na odłączenie kabla od swojej "skrzynki" i przepiecie do "skrzynki" nowego operatora. Czy mogę zrobić coś poza zerwaniem umowy i placeniem kary?

Dzień dobry, Może Pan/Pani spróbować złożyć zawiadomienie do Prezesa UOKiK z tytułu naruszania zasad uczciwej konkurencji i praw konsumenta. Pozdrawiam adw. SF

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 października 2017 10:33 Zmodyfikowano dnia: 6 października 2017 10:33

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.