Pytanie z dnia 03 października 2017

Dzień dobry. Jestem klientem pewnej kablówki. Umowa do końca stycznia 2018. Znalazłem lepszą ofertę, z której chciałbym zacząć korzystać już teraz. Sądziłem że wystarczy odłączyć usługi mojego operatora i spłacić umowę do końca (czyli jeszcze cztery rachunki) i w odpowiednim momencie wypowiedzieć umowę. Okazało się że wspólnota mieszkaniowa zezwala tylko na jedno okablowanie w mieszkaniu a mój dotychczasowy operator nie wyraża zgody na odłączenie kabla od swojej "skrzynki" i przepiecie do "skrzynki" nowego operatora. Czy mogę zrobić coś poza zerwaniem umowy i placeniem kary?

Dzień dobry, Może Pan/Pani spróbować złożyć zawiadomienie do Prezesa UOKiK z tytułu naruszania zasad uczciwej konkurencji i praw konsumenta. Pozdrawiam adw. SF

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 października 2017 10:33 Zmodyfikowano dnia: 6 października 2017 10:33 Obejrzało: 148 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.