Pytanie z dnia 25 czerwca 2016

Dzień Dobry
Jakiś czas temu zakupiłem lodówkę i po dość niedługim czasie uległa uszkodzeniu. Oczywiście oddałem ją do serwisu i od tamtego czasu słuch o niej zaginął. Moje pytanie brzmi czy należy mi się z tego tytułu jakieś odszkodowanie lub rekompensata za zwłokę w naprawie? Bo ta sprawa ciągnie się już ponad miesiąc a lodówki wciąż nie ma. Miał być nowy egzemplarz ale jakoś tak go nie ma. I gdzie ewentualnie mogę ubiegać się o to odszkodowanie?
Z poważaniem Marcin

Dzień dobry, przysługują Panu roszczenia na podstawie przepisów o rękojmi lub na podstawie gwarancji wystawionej przez sprzedawcę. Roszczenia te należy kierować w stosunku do sprzedawcy, dokładna treść roszczeń powinna zostać ustalona w oparciu o bardziej szczegółową analizę dokumentacji sprawy. Pozdrawiam, aplikant radcowski Bartosz Fedoryga

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 czerwca 2016 08:53

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.