Pytanie z dnia 31 maja 2017
Dzień dobry, dwa miesiące temu wysłałam do naprawy pompę paliwa warta 3 tys. złotych.Przedstawiciel tej firmy obiecywał ze naprawi ja w ciągu tygodnia, rozmawiając z nim uzyskuje taka odp. " przesyłka zostala wysłana" albo " pomylił adresata". Co mam zrobić w tej sytuacji ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, polecam wysłać oficjalne wezwanie do wykonania umowy, pod rygorem odstąpienia i dochodzenia odszkodowania. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Wiktor Poniewierka Radca prawny (Od 2016)
Wiktor Poniewierka Kancelaria Radcy Prawnego
Koszykarska 27b/16, 30-717 Kraków
Zależy od tego na jakiej podstawie, po jakim okresie została pompa przesłana do naprawy. Najprawdopodobniej będzie możliwość żądania zwrotu uiszczonej ceny.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.