Pytanie z dnia 19 grudnia 2020

Dzień dobry. Dwa lata temu zostałam oszukana, jak pracownik firmy handlowej, sprzedałam towar oszustowi, który podszył się pod klienta firmy. Kiedy się zorientowałam zgłosiłam to pracodawcy, który przeprowadził wewnętrzne dochodzenie. Zostałam ukarana naganą za niewystarczające zweryfikowanie klienta. Teraz, po ponad roku od otrzymania nagany, dostałam wezwanie do zapłaty kary na rzecz pracodawcy, w wysokości 3 -miesiącznego wynagrodzenia. Czy pracodawca ma prawo drugi raz mnie ukarać?

Dzień dobry, do zapłaty kary czy naprawienia szkody ? Czy otrzymała Pani oficjalne wezwanie od pracodawcy ? Czy toczy/ło się postępowanie karne przeciwko oszustowi ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 grudnia 2020 10:18 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2020 10:18 Obejrzało: 158 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry pracownik odpowiada za szkodę wyrządzoną pracodawcy z własnej winy W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 grudnia 2020 13:21 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2020 13:21 Obejrzało: 156 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.