Pytanie z dnia 15 maja
Dzień dobry co zrobić w sprawie gdy złożyłam zamówienie online w sklepie odzieżowym płatność była blikiem paczka miała przyjść do paczkomatu InPost. Chciałam anulować zamówienie ponieważ przeczytałam bardzo negatywne opinie na temat ubrań w internecie zadzwoniłam do sklepu i poprosiłam o anulację zamówienia było to 30 minut po płatności zamówienie nie było nawet spakowane. Pani przez telefon powiedziała że oczywiście anuluje zamówienie, aby się upewnić napisałam email do strony sklepu ale stwierdzili że anulacja jest niemożliwa bo paczka została przekazana kurierowi co jest kłamstwem ponieważ dzwoniłam na infolinię InPost i paczka nawet nie jest gotowa do wysyłki. Sklep nie odpowiada na telefony ani e-maile co zrobić?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.