Pytanie z dnia 10 lipca 2018

Dzien dobry. Chciałam sie poradzić w sprawie zwrotu towaru przez klienta. Pracuje w kiosku z prasą , pan kupil gazetę został poinformowany o tym ze jest to stary nr , jednak klijent stwierdzil ze go raczej nie ma, zakupil gazete i poszedl. Po kilku godzinach przychodzi i chce ja zwrócić , poniewaz juz ja ma. I tu moje zapytanie czy musze przyjąć zwrot? to jeden z wielu klijentow... Czy możemy powiesic kartke ze zwrotow towarów nie uwzględniamy po odejsciu z kasy? Dziekuje za pomoc

Dzień dobry, przyjęcie zwrotu towaru zależy w tej sytuacji od Państwa dobrej woli. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 lipca 2018 15:42 Zmodyfikowano dnia: 10 lipca 2018 15:42 Obejrzało: 325 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W takim wypadku nie trzeba przyjmować zwrotu - jest to w Państwa gestii czy ten zwrot przyjmiecie czy też nie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 lipca 2018 19:35 Zmodyfikowano dnia: 10 lipca 2018 19:35

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.