Pytanie z dnia 11 września 2018

Dzień dobry, chciałam dopytać o kilka kwestii związanej z klientem i moją działalnością. Jestem fotografem, po wykonanej usłudze Pani stwierdziła że zdjęcia są źle zrobione i miała wiele zastrzeżeń co do obróbki. Poprosiłam ją o napisanie reklamacji pisemnie, na reklamację otrzymała odpowiedź odmowną. Z jej strony dalej były naciski iż mam zdjęcia poprawić lecz nie odpuściłam w skutek czego Pani zgłosiła sprawę do rzeczniczka praw konsumenta. Chciałam się dowiedzieć jak ewentualnie postąpić dalej w tej sprawie oraz jakie mogę mieć konsekwencje z tego tytułu. Pozdrawiam Monika

Dzień dobry, proszę się ustosunkować do pisma rzecznika. Nie wiedząc jakie zdjęcia Pani wykonała i jaka była reklamacja klientki, nie sposób wskazać, jakie mogą być konsekwencje. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 września 2018 11:13 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2018 11:13 Obejrzało: 470 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Czy zawarłyście Pani pisemną umowę (o dzieło)? Czy sprecyzowałyście w niej warunki wykonania dzieła ? R.pr. Anna Godlewska-Chorąziak kancelaria@agodlewskachoraziak.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 września 2018 12:30 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2018 12:30

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.