Pytanie z dnia 31 marca 2020

Dzień dobry,
bardzo proszę o konsultację. Sprzedaję rzeczy korzystając z aplikacji :https://www.vinted.pl/
Ostatnio została zablokowana dla mnie możliwość dalszego realizowania transakcji - z informacją, że będę mogła dalej dokonywać sprzedaży jeśli potwierdzę moją tożsamość w 3 formach do wyboru : prześlę skan obydwu stron dowodu osobistego lub skan jednej strony paszportu lub skan jednej strony prawa jazdy.
Vinted powołuje się w swoim żądaniu na warunki następującego dokumentu: https://www.vinted.pl/privacy-policy ( w szczególności paragraf 11). Czy żądanie vinted w świetle RODO jest uprawnione?

Jest taka szansa, gdyż może to zabezpieczać uczciwość stron umowy. W razie potrzeby dalszej pomocy prawnej uprzejmie proszę o kontakt mailowy (michal@burtowy.pl) lub telefoniczny (694 903 756).

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 kwietnia 2020 12:45 Zmodyfikowano dnia: 1 kwietnia 2020 12:45

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.