Działalność nierejestrowa.
Pytanie z dnia 15 lutego 2020
Dzień dobry mam taki problem ponieważ prowadzę działalność nierejestrowaną w usłudze przedłużanie włosów. Klientka przedłużyła u mnie włosy 17.12.19 niestety nie wystawiałam jej bloczka z rachunkiem ale mam go w domu i prowadzę ewidencje sprzedaży. Poprawiałam jej włosy raz ponieważ się nie trzymały i poinformowałam ze jeśli znów coś się będzie działo poprawimy po jakimś czasu wysłała zdjęcie włosów które wyglądały na bardzo wysuszone, zaproponowałam reklamacje, reklamacja została zgłoszona przeze mnie fo hurtowni niestety osoba decyzyjna była na urlopie i decyzje dostanę teraz w pon mam nadzieje. Matka tej dziewczyny zada zwrotu pieniędzy co jest dla mnie absurdalne po 3 miesiącach noszenia włosów proszę o pomoc bo nie wiem co robić.
Oczernia mnie jako oszustkę 
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
                
            
                                


