Pytanie z dnia 12 listopada 2018

Dostalam sprzęt rechabilitacyjny na raty w banku nest bank.Po dwóch dniach zrezygnowalam.Do firmy wyslalam sprzed na adres.Posszlam do banku zalacznikiem oodstapienieod umoy..Pacownica banku poprosila o dowod osobisty i po chwili na zalaczniku o odstapienie od umowy podala mi numery innej umowy niż tej którą zawarlam w wcześniej na zakup towarów i usług. ,zauwazylam dopiero w domu ze różnią się numetumowy od zalacznika o odstąpienie od umowy.Proszę o pomoc .Czy mogę złożyć reklamacje dotyczaca zalacznika o odstapienie umowy wbanku ze zaszla pomylka numerow.

Dzień dobry, aby można ocenić sytuację i wskazać czy cokolwiek oraz co trzeba/można w sprawie zrobić, należy się zapoznać z umową jaką Pani zawarła, odstąpieniem od umowy oraz tym załącznikiem. Jak się domyślam, zawarła Pani w istocie 2 umowy- jedną sprzedaży, a drugą o kredyt konsumencki. I być może stąd różnica w numerach umów ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 listopada 2018 13:36 Zmodyfikowano dnia: 13 listopada 2018 13:36 Obejrzało: 505 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, a próbowała Pani w pierwszej kolejności wyjaśnić tę pomyłkę w banku? Jeśli tak, ja bym wysłała im pismo, w którym informuje Pani, że w ślad za oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wskazuje Pani na prawidłowy numer umowy i przesyła uzupełniony załącznik. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 listopada 2018 13:38 Zmodyfikowano dnia: 13 listopada 2018 13:38

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.