Dodatkowe ubezpieczenie na laptopa.

Pytanie z dnia 13 kwietnia 2021

Witam mam wykupione ubezpieczenie w play 360 na laptopa od ruznych szkod gdy zglaszam u nich szkode to odpowiadaja ze nie naprawiaja laptopow ,tylko telefony i tablety dzwoniac do obsługi klienta mowia ze jest aktywna usługa na laptopa i powini mi uznac ubezpieczenie mam przecież umowe podpisana w salonie play i nadal nic z tym nie robia tylko odpowiadaja ze laptopow ich usluga nie obejmuje. To za co ja place

Szanowna Pani / Szanowny Panie, aby udzielić Pani/Panu pomocy konieczna jest analiza umowy ubezpieczenia, którą Pani/Pan zawarła/zawarł. Jeżeli jest Pani/Pan zainteresowany, proszę o przesłanie jej skanu lub fotokopii. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 kwietnia 2021 17:46 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2021 17:46

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.