Pytanie z dnia 16 sierpnia 2015

Od 3 tygodni nie mogę korzystać z internetu przez wifi podpisując z firmą umowę płacę za tę usługę , ciągle tylko otrzymuje odpowiedz ze starają się usunąc problem , mało tego polecono mi ściągnąć program ktory okazał się płatnym by wykonać jakies tam pomiary oczywiscie nie zrobiłam tego bo nie mam zamiaru dodatkowo płacić ! umowę mam na 2 lata i aby ją zerwać bedą żądać prawie 2900 zł a ja dalej nie mam wifi nie mogę i nie chce miec po kablu internetu gdyż jestem osobą niepełnosprawną ruchową trudnosci w chodzenie . Co mam zrobić ?

Proszę udać się z umową do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Rzecznik nie tylko udzieli Panu bezpłatnej porady prawnej, lecz także może wytoczyć w Pana imieniu pozew o unieważnienie umowy czy odszkodowanie za brak usługi wynikającej z umowy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 sierpnia 2015 18:49 Obejrzało: 537 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem