Pytanie z dnia 25 listopada 2014
Czy zgodnie z nowym prawem e-sprzedawca (sprzedajemy akcesoria wędkarskie) nadal nie będzie miał obowiązku zwrotu kosztów odesłania produktu przy rezygnacji z zakupu przez klienta?
Co do zasady koszty zwrotu towaru po odstąpieniu przez klienta ponosi klient, ale tylko jeśli przedsiębiorca wyraźnie poinformował go o tym fakcie w chwili zawarcia umowy. W braku takiej informacji koszty zwrotu ponosi przedsiębiorca.
Leszczak Barbara Adwokat
Leszczak Barbara, adwokat. Kancelaria
Tamka 20 lok. 4, 00-349 Warszawa
W przypadku umów zawartych po 24.12.2014r będzie stosować się nową Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę ( art. 27 ustawy)
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
                
            
                                
                                            
                                            


