Czy sprzedawca może odmówić reklamację telefonu z tytułu rękojmi.

Pytanie z dnia 25 maja 2020

Dzień dobry ,
Czy sprzedawca może odmówić reklamację telefonu z tytułu rękojmi , podając przyczynę -telefon zablokowany hasłem?
Sprzedawca przyjmując telefon poinformował jedynie , że w trakcie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową dane w telefonie mogą zostać utracone na co wyraziłam zgodę.
Sprawa ciągnie się od lipca 2019r
Wyraziłam wolę , że na prośbę sprzedawcy przywrócę telefon do ustawień fabrycznych lecz w odpowiedzi nadal podtrzymują , że do diagnozy telefonu wymagane jest zdjęcie blokady z telefonu .
Bardzo proszę o poradę , bo nie wiem co mam dalej robić , a nie chcę udostępniać danych z telefonu.
Pozdrawiam
Elżbieta

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.