Pytanie z dnia 26 sierpnia 2017
Czy pracownikowi samorządowemu przeniesionemu z Urzędu do OPS na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o prac. sam. w ramach porozumienia z powodu reorganizacji Urzędu w postaci likwidacji referatu i przeniesienia tych spraw do OPS -u  ,  po otrzymaniu wypowiedzenia  warunków pracy i płacy tj. w związku z likwidacją Referatu w Urzędzie  i  zmianą   mojego stanowiska:  z kierownika referatu z Urzędu na podinspektora 
w Ośrodku i odebraniem mi dodatku funkcyjnego, wynagrodzenie zasadnicze pozostało bez zmian, na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy o prac. sam.  przysługuje dodatek funkcyjny przez okres 6 m-cy od   miesiąca następującego  po miesiącu, w którym  zostałam  przeniesiona na nowe stanowisko.
Pracodawca  odmawia wypłaty takiego dodatku. Jeśli dodatek ten przysługuje mi z mocy ustawy a nie mam go wypłacanego już od 4 miesięcy to co powinnam zrobić w tej sprawie? 
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
                
            
                                


