Pytanie z dnia 23 marca 2016

Czy niepodpisana umowa o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych przez pracownika telefonii jest wazna?

Dzień dobry, brak na umowie podpisu jednej strony nie zawsze oznacza, że nie została ona skutecznie zawarta. Umowa może bowiem być zawarta w sposób konkludentny, tzn. dorozumiany. Wola zawarcia umowy może być wyrażona przez każde zachowanie się jednej ze stron umowy. Niezależnie od tego wskazać należy na art. 56 Prawa telekomunikacyjnego, który stanowi, iż umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest zawierana w formie pisemnej, jeżeli nie wykorzystano innych możliwości zawarcia umowy dopuszczonych ustawą (forma elektroniczna z wykorzystaniem formularza, przez dokonanie czynności faktycznych). Z pana pytania nie wynika na czym polegała umowa z telefonią, czy był to np. telefon na kartę czy na abonament? Czy umowa była podpisana w salonie, czy przez kuriera? Z poważaniem, Łukasz Nykiel

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 marca 2016 12:12 Obejrzało: 783 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.