Czy kupujący może po miesiącu żądać zwrotu pieniędzy.

Pytanie z dnia 04 maja 2021

Witam. Sprzedałem na serwisie aukcyjnym używaną konsolę, po miesiącu czasu kupujący poinformował mnie że sprzęt się przegrzewa i wyłącza, bez mojej wiedzy oddał sprzęt do serwisu i zapłacił ponoć 150 zł za wymianę części i teraz domaga się obniżenia ceny z tytułu rękojmi. Problem w tym, że ta konkretna usługa, w moim mieście kosztuje 100 zł a gdybym wiedział o wadzie to osobiście bym naprawił bez zbędnych kosztów. Co mogę zrobić jako sprzedający. Nie mogę usunąć usterki, ponieważ kupujący zrobił to bez konsultacji ze mną a nie zgadzam się na obniżę nie ceny o 150 zł.

Szanowny Panie, proszę o przesłanie skanu lub fotokopii żądania, z którym zwrócił się do Pana kupujący. Chętnie pomogę. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2021 16:50 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2021 16:50

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.