Pytanie z dnia 31 lipca 2017

Czy klient po rezygnacji z usługi, która się jeszcze nie odbyła ma prawo żądać oddania pieniędzy na drugi dzień po rezygnacji ? Czy mam pewien okres na zwrot pieniędzy klientowi ?

Dzień dobry, jeśli odstąpienie od umowy było skuteczne, pieniądze powinny być zwrócone niezwłocznie po wezwaniu, a więc klient może żądać zapłaty od razu na drugi dzień. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 sierpnia 2017 11:38 Zmodyfikowano dnia: 2 sierpnia 2017 11:38 Obejrzało: 119 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.