Czy istnieje w Kodeksie Pracy pojęcie "zakres obowiązków dorozumiany"?

Pytanie z dnia 24 września 2020

Czy istnieje w Kodeksie Pracy pojęcie "zakres obowiązków dorozumiany"? Pracuje w dziale na danym stanowisku od 2 lat-niestety nie otrzymałam zakresu swoich obowiązków. Do tej pory wiedziałam co do mnie należy i wykonywałam swoje zadania/obowiązki w sposób należyty...Można by powiedzieć iż były to zadania przyjęte.Tymczasem zostają mi dokładane obowiązki którymi dotychczas zajmował się tylko kierownik,szykuje się tego coraż więcej oczywiście bez dodatkowego wynagrodzenia.Nie mam niestety jak powołać się na zakres obowiązków ponieważ nie otrzymałam go na piśmie.Dodam iż w mojej firmie przyjęty jest zakres w formie pisemnej niestety u mnie sprawa została zaniechana przez kierownika działu.Czy jednak w takiej sytuacji mogą być mi dokładane obowiązki "bez końca "? Proszę o Pomoc

Dzień dobry nie istnieje takie pojęcie w kodeksie pracy. Wynagrodzenie musi odpowiadać wykonywanej pracy W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 września 2020 18:11 Zmodyfikowano dnia: 28 września 2020 18:11 Obejrzało: 154 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.