Co zrobić jeżeli klient nie chce zapłacić za wykonaną usługę.

Pytanie z dnia 13 lipca 2021

Klient nie chce mi zapłacić za wykonaną pracę .usługa polegała na demontażu starej instalacji wodnej w kuchni i łazience ,demontaż WC i dwóch baterii .na początku klient mówił że rury mogą iść na wierzchu przy posadzce on zrobi sobie zabudowę z plytek a w brodziku otwór jeśli będzie trzeba .tak zrobiłem mam zdjęcia ,poczym kolejno stwierdził że jest to źle i do poprawki ,rury mają być schowane i iść góra ,no to robię jak mówi mam zdjęcia ,zostało 10procent do skończenia usługi a on twierdzi że jest źle że Geberit się nie trzyma co jest nie prawda i że dziurę w ściance zrobiłem które nie ma żadnego znaczenia w gebericie i reszcie a zrobiona byla bo musiałem kanalizacja jakoś manewrować ,nie chce mi zapłacić za usługę która wykonałem i przerobiłem jak chciał co mogę zrobić w tej sytuacji ,wycenilem usuge na 1700zl ale z uwagi że jest nie dokończona bo zrezygnował ze mnie chce tylko 1200zl co mogę zrobić?

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pan wezwać klienta na piśmie do zapłaty za wykonaną usługę. Jeżeli klient nie zastosuje się do wezwania to konieczne będzie dochodzenie zapłaty na drodze postępowania cywilnego przed sądem. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 lipca 2021 10:24 Zmodyfikowano dnia: 13 lipca 2021 10:24 Obejrzało: 451 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.