Pytanie z dnia 15 listopada 2017

Co zrobić jeśli już minął miesiąc od złożenia reklamacji do biura podróży (teraz miną już dwa miesiące). Gdzie się udać? Czy złożyć pozew w sądzie - jeśli tak to w jakim i ile to kosztuje?

Przed wytoczeniem powództwa należałoby wezwać biuro podróży do zapłaty zadośćuczynienia/odszkodowania uzasadniając podstawę kierowanych roszczeń. Brak złożenia reklamacji nie uniemożliwia dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, choć może powodować pewne trudności dowodowe.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 listopada 2017 21:22 Zmodyfikowano dnia: 17 listopada 2017 21:22 Obejrzało: 294 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.