Pytanie z dnia 15 listopada 2017

Co zrobić jeśli już minął miesiąc od złożenia reklamacji do biura podróży (teraz miną już dwa miesiące). Gdzie się udać? Czy złożyć pozew w sądzie - jeśli tak to w jakim i ile to kosztuje?

Przed wytoczeniem powództwa należałoby wezwać biuro podróży do zapłaty zadośćuczynienia/odszkodowania uzasadniając podstawę kierowanych roszczeń. Brak złożenia reklamacji nie uniemożliwia dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, choć może powodować pewne trudności dowodowe.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 listopada 2017 21:22 Zmodyfikowano dnia: 17 listopada 2017 21:22

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.