Co zrobić gdy kupujący nie odebrał paczki za pobraniem?

Pytanie z dnia 19 października 2022

Witam. Mam problem... kupujący zamówił ode mnie paczkę, którą miał opłacić za pobraniem. Paczki nie odebrał i muszę zapłacić koszt wysyłki oraz powrotu. Kupujący nie odbiera telefonu oraz nie odpisuje na wiadomości. Mam wiadomości, w których prosi o wysyłkę za pobraniem oraz zakupu był poprzez allegro. Co mogę zrobić w takiej sytuacji żeby odzyskać pieniądze? Osoba prywatna

Dzień dobry, czy wskazaną "osobą prywatną" jest zarówno Pani/Pan, jak i kupujący? Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2022 19:58 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2022 19:58 Obejrzało: 133 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.