Co zrobić gdy kupujący nie odebrał paczki za pobraniem?

Pytanie z dnia 19 października 2022

Witam. Mam problem... kupujący zamówił ode mnie paczkę, którą miał opłacić za pobraniem. Paczki nie odebrał i muszę zapłacić koszt wysyłki oraz powrotu. Kupujący nie odbiera telefonu oraz nie odpisuje na wiadomości. Mam wiadomości, w których prosi o wysyłkę za pobraniem oraz zakupu był poprzez allegro. Co mogę zrobić w takiej sytuacji żeby odzyskać pieniądze? Osoba prywatna

Dzień dobry, czy wskazaną "osobą prywatną" jest zarówno Pani/Pan, jak i kupujący? Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2022 19:58 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2022 19:58

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.