Pytanie z dnia 08 listopada 2020

Co mogę zrobić w przypadku gdy zakupiłem używanego laptopa przez internet i niestety go nie otrzymałem. Jakie mam opcje? Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Dzień dobry, proszę zacząć od dokładnego opisania sytuacji. Kiedy i gdzie kupił Pan ten laptop, czy kontaktował się ze sprzedawcą... ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 listopada 2020 21:37 Zmodyfikowano dnia: 9 listopada 2020 21:37 Obejrzało: 221 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry odpowiedz zależy od tego czy jest kontakt ze sprzedającym oraz za pośrednictwem jakiego portalu zakupiono sprzęt. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 listopada 2020 11:15 Zmodyfikowano dnia: 10 listopada 2020 11:15 Obejrzało: 221 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.