Pytanie z dnia 24 maja 2017

Chcę zlikwidować polisę ubezpieczeniową na Życie w firmie AEGON. Okazało się, że z 50.000 zł wpłaconych na starcie, dziś zostało ponad 10.000 mniej. Pierwszy konsultant, po niecałym chyba roku, zwolnił się, z drugim nie miałam kontaktu.
Faktem jest, że nie kontaktowałam się z samą firmą w tej sprawie. Ani w żadnej innej, aż dopiero teraz, kiedy chcę wycofać pieniądze. Moje pytanie brzmi: Czy firma spełniła wobec mnie zobowiązanie, chodzi o odpowiednią alokację składek, które miały zabezpieczyć moją emeryturę. Do mnie należało składanie dyspozycji, ale wydawało mi się, że skoro ja się na tym nie znam, to po to mam, lub powinnam mieć, konsultanta, który za moje pieniądze będzie dbał o to, aby pieniądze odpowiednio ulokowane, przynosiły zysk, a nie straty. Przecież za to AEGON pobierał cały czas opłaty.
Dziękuję i pozdrawiam.

Witam, w pierwszym rzędzie proszę o uważną analizę umowy ubezpieczenia, a w szczególności Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU). Proszę zweryfikować, jak zostało sformułowane zobowiązanie firmy Aegon o "odpowiedniej alokacji składek". W razie problemów, proszę przesłać pocztą (ksero) lub mailem (skan) wszystkie posiadane w tej sprawie dokumenty. Pozdrawiam, Tomasz Marczak radca prawny www.kancelariamarczak.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 maja 2017 23:35 Zmodyfikowano dnia: 24 maja 2017 23:35 Obejrzało: 424 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.