Pytanie z dnia 29 sierpnia 2018

Byliśmy z rodziną na wakacjach w Czarnogórze po zakończeniu turnusu czekaliśmy 16 godzin na autokar bez pokoi bo miał awarię następnie autokar przyjechał z niesprawną klimatyzacją i 60 osób w tym małe dzieci jechaliśmy 25 godz.do kraju w umowie miał być autokar klimatyzowany czy można spodziewać się jakiegoś zadośćuczynienia z tej firmy .......... oraz do ilu dni można się odwołać i do kogo się zwrócić. Pozdrawiam

Dzień dobry. Oczywiście jest taka możliwość. Trzeba zareklamować usługę turystyczną. W razie chęci nawiązania współpracy zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 sierpnia 2018 21:34 Zmodyfikowano dnia: 29 sierpnia 2018 21:34

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.