Brak prądu w wynajmowanym mieszkaniu przy uregulowanych płatnościach a prawa najemcy.
Pytanie z dnia 18 grudnia
Witam . W poniedziałek dostawca prądu informuje nas o wypowiedzianej umowie oraz że we wtorek zostaje zdjęty licznik . Wtorek godzina 8 zostaje zdjęty licznik . Wszystkie należności uregulowane z PGE. Żadnego pisma w skrzynce na listy . Mieszkanie w którym mieszkamy wynajmujemy . O zaistniałym fakcie informujemy właściciela we wtorek . Nie możemy podjąć żadnych kroków ponieważ nie mamy umowy najmu . Właściciel bagatelizuje sprawę . Podczas pytania o ponowne podłączenie rozłącza się bądź szantażuje tym że nielegalnie podniósł czynsz z datą wsteczną pół roczną a my tej podwyżki nie uznajemy . Pozostajemy bez prądu od 3 dni , mamy dzieci w wieku 1 roku oraz 11 lat . Co mamy począć w takiej sytuacji . Z góry dziękuję za odpowiedz
Tomasz R. Weigt Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Można tu rozważyć złożenie zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa z art. 191a KK na Policję. Można także złożyć oficjalną reklamację / skargę do dostawcy prądu z wnioskiem o przywrócenie zasilania ze względu na obecność małych dzieci oraz ryzyko dla ich zdrowia. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.



