Brak jednej rzeczy w paczce ze sklepu internetowego a odmowa zwrotu pieniędzy.
Pytanie z dnia 22 października
Co mogę zrobić kiedy zamówiłam 10 rzeczy w odzieżowym sklepie internetowym, a w paczce było 9 rzeczy, a sklep obciąża mnie kosztami tej jednej rzeczy za którą zapłaciłam ponad 130 zł? Jak zgłosiłam to do sklepu to zgłosili reklamacje do inpostu, który oczywiści reklamacji nie uznał i sklep nie chce zwrócić mi pieniędzy za rzecz której nie otrzymałam? Dodam że kupuje w tym sklepie od lat, wydałam w nim już tysiące zł, a mimo to mam wrażenie że próbują mnie zwyczajnie teraz oszukać.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.



