Pytanie z dnia 06 października 2016

brak fakturyEnarga
Dzien dobry Energa mi niby wysyla faktury na adres domowy a ja ich nie otrzymuje mowia ze mam reklamacje skladac na poczte.Poczta mowi ze do mnie nic nie ma,to bylo bez potwierdeznia.Kto ponosi wine za brak faktury? nadawca czy dostawca? ja klient zaplace rachunki po otrzymaniu faktury czyli juz z opoznieniem czy tak moge?

Dzień dobry, w pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy dane korespondencyjne istniejące w systemie dostawcy energii są prawidłowe. Można także poprosić o podanie numeru nadawczego przesyłki i skontrolować na jakim etapie nastąpiło jej zagubienie lub odebranie przez inną osobę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 października 2016 15:58 Obejrzało: 148 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.