Pytanie z dnia 06 października 2016
brak fakturyEnarga
Dzien dobry Energa mi niby wysyla faktury na adres domowy a ja ich nie otrzymuje mowia ze mam reklamacje skladac na poczte.Poczta mowi ze do mnie nic nie ma,to bylo bez potwierdeznia.Kto ponosi wine za brak faktury? nadawca czy dostawca? ja klient zaplace rachunki po otrzymaniu faktury czyli juz z opoznieniem czy tak moge?
Michał Konieczny Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Konieczny
Świebodzka 2/3, 50-046 Wrocław
Dzień dobry, w pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy dane korespondencyjne istniejące w systemie dostawcy energii są prawidłowe. Można także poprosić o podanie numeru nadawczego przesyłki i skontrolować na jakim etapie nastąpiło jej zagubienie lub odebranie przez inną osobę.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.