Blokada konta online.

Pytanie z dnia 05 września

Kasyno online z zagraniczną licencją miesiąc temu prosiłam o zamknięcie konta z powodu problemów z hazardem konto jest dalej aktywne przez co straciłam dużą sumę pieniędzy czy jest możliwość odzyskania pieniędzy których strata jest wynikiem ich błędu gdzie w regulaminie mają 24 godziny na zamknięcie konta

Z opisu wynika, że kasyno naruszyło regulamin, nie zamykając konta w terminie. Ma Pani podstawy do roszczenia o odszkodowanie w wysokości poniesionej straty. Proszę zebrać dowody (zgłoszenie, regulamin, historię konta) Pozdrawiam serdecznie. Adwokat Arkadiusz Malak www.adwokat-malak.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 września 2025 18:41 Zmodyfikowano dnia: 8 września 2025 18:41 Obejrzało: 10 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeśli kasyno nie ma licencji na prowadzenie tego typu działalności w Polsce to trudno będzie odzyskać pieniądze, czyli podjąć jakiekolwiek kroki oficjalne. Można skierować do nich wezwanie (skoro kasyno jest zagraniczne to najlepiej dwujęzyczne), ale nie ma gwarancji, że odpowiedzą na takie pismo, a co dopiero się do niego przychylą. R. pr. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 września 2025 16:37 Zmodyfikowano dnia: 11 września 2025 16:37 Obejrzało: 2 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.