Blokada konta online.
Pytanie z dnia 05 września
Kasyno online z zagraniczną licencją miesiąc temu prosiłam o zamknięcie konta z powodu problemów z hazardem konto jest dalej aktywne przez co straciłam dużą sumę pieniędzy czy jest możliwość odzyskania pieniędzy których strata jest wynikiem ich błędu gdzie w regulaminie mają 24 godziny na zamknięcie konta
Arkadiusz Malak Adwokat
Sprawy Rodzinne Sprawy Spadkowe Sprawy o Nieruchomości Sprawy Karne
Adwokat Arkadiusz Malak
Daszyńskiego 13/7, 59-700 Bolesławiec
Z opisu wynika, że kasyno naruszyło regulamin, nie zamykając konta w terminie. Ma Pani podstawy do roszczenia o odszkodowanie w wysokości poniesionej straty. Proszę zebrać dowody (zgłoszenie, regulamin, historię konta) Pozdrawiam serdecznie. Adwokat Arkadiusz Malak www.adwokat-malak.com
Podziękowałeś prawnikowi
Elżbieta Walczak Radca prawny
WALCZAK Legal radcowie prawni
dr. Seweryna Sterlinga 27/29 lok. 803, 90-212 Łódź
Dzień dobry, jeśli kasyno nie ma licencji na prowadzenie tego typu działalności w Polsce to trudno będzie odzyskać pieniądze, czyli podjąć jakiekolwiek kroki oficjalne. Można skierować do nich wezwanie (skoro kasyno jest zagraniczne to najlepiej dwujęzyczne), ale nie ma gwarancji, że odpowiedzą na takie pismo, a co dopiero się do niego przychylą. R. pr. Elżbieta Walczak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.