Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy.

Pytanie z dnia 02 grudnia 2024

Dzień dobry! Zakupiłam produkt drogą internetową w sklepie mającym wyłącznie e-mail: ....
Po 10 minutach anulowałam zakup opierając się na prawie konsumenta i odstąpiłam formalnie od umowy kupna zawartej na odległość. Piszę e-maile, ale nie chcą mi zwrócić pieniędzy. Wysłałam również "drogą" e-mailową ostateczne, przedprocesowe wezwanie do zapłaty. Bez odzewu. Będę wdzięczna za odpowiedź. Z wyrazami szacunku L. F.

Dzień dobry Pani, Proponuję rozważyć skierowanie sprawy do Sądu o zapłatę. W razie potrzeby pozostaję do dyspozycji, gdyby chciała Pani porozmawiać. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel.: +48 728 382 525

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 grudnia 2024 16:00 Zmodyfikowano dnia: 2 grudnia 2024 16:00 Obejrzało: 120 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli płaciła Pani kartą to proszę skontaktować się ze swoim bankiem i zapytać o możliwość skorzystania w tej sytuacji z usługi chargeback.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 grudnia 2024 19:53 Zmodyfikowano dnia: 10 grudnia 2024 19:53

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.