Anulowanie zamówienia internetowego.

Pytanie z dnia 01 czerwca 2020

Dzień dobry,
mam takie pytanie: zamówiłam towar i tego samego dnia (tak z godzinę później) napisałam prośbę o anulowanie zamówienia. Trzy dni później (25.05.2020) otrzymałam odpowiedź, że zamówienie zostało anulowane. Dnia dzisiejszego (to jest 01.06.2020) otrzymałam informację, że zamówienie zostało wysłane i jest płatne przy odbiorze. Czy mogę w takiej sytuacji odmówić przyjęcia towaru bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ?

Dzień dobry, tak. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 czerwca 2020 10:53 Zmodyfikowano dnia: 2 czerwca 2020 10:53 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem