Anulowanie zamówienia.

Pytanie z dnia 23 marca 2020

Witam, jako przedsiębiorca czy mogę anulować zamówienie które jeszcze nie zostało wysłane? (meble sklepowe), dodam ze wpłaciłem zaliczkę

Dzień dobry, tylko jeśli wynika to z umowy zawartej z drugą stroną lub nie wywiązała się ona w terminie z umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 marca 2020 13:02 Zmodyfikowano dnia: 24 marca 2020 13:02 Obejrzało: 383 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry to zalezy od umowy z dostawcą W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 marca 2020 14:19 Zmodyfikowano dnia: 24 marca 2020 14:19

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.