Pytanie z dnia 04 października 2018

Witam,
Wykonaliśmy przelew z banku w którym mamy konto oszczędnościowe do banku w którym posiadamy rachunek bankowy. Pieniążki zostały przekazane z banku do banku, lecz od ponad 3 tygodni bank nie umieścił ich na naszym rachunku, a także nikt nie potrafi odpowiedzieć nam dlaczego tak jest i kiedy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie. Nie mamy długów ani żadnych zaległości. Co możemy zrobić aby otrzymać nasze środki?

Dzień dobry, najpierw należy się zapoznać regulaminami banku, w którym macie Państwo rachunek oszczędnościowy, celem ustalenia czy przelew na rachunek w obcym banku w ogóle jest możliwy, a jeśli tak, jakie są warunki jego dokonania. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 października 2018 16:57 Zmodyfikowano dnia: 4 października 2018 16:57 Obejrzało: 1060 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, w takiej sytuacji konieczne jest złożenie reklamacji do banku. Mogą Państwo także skierować do banku wezwanie do zapłaty tych środków, jako długu należnego z tytułu umowy rachunku bankowego. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 października 2018 19:23 Zmodyfikowano dnia: 4 października 2018 19:23 Obejrzało: 1058 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem